Покупець має право повернути Продавцю товар неналежної якості згідно із Статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII та має право вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми або заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця.

Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі (крім товару, що виготовляється на замовлення за індивідуальними розмірами). Товар належної якості, виготовлений за індивідуальним замовленням Покупця, поверненню не підлягає згідно з Статтею 13, частина 5, п. 3 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 №1023-XII.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.